Parafia rzymskokatolicka pw. Miłosierdzia Bożego w Szczecinie
Ferie ministrantów i lektorów z naszej parafii

W dniach 31 stycznia - 11 lutego 2010 roku odbył się wyjazd w góry organizowany z naszej parafii do miejscowości Ząb koło Zakopanego. W wycieczce uczestniczyły 24 osoby: ministranci, lektorzy, dziewczyny z zespołu Kamerton i uczennice siostry Doroty ze Szkoły Podstawowej nr 35. Głównym organizatorem wyjazdu była jak co roku siostra Dorota, opiekunami byli kleryk Dawid, pani Agnieszka Czyż i diakon Marcin.
Mieszkaliśmy w dużym, drewnianym pensjonacie z widokiem na panoramę Tatr.  W czasie naszego pobytu nie zabrakło wielu atrakcji, m.in. wjazd kolejką linową na Kasprowy Wierch, wyjazd na basen do Term Podhalańskich, wycieczka na Gubałówkę. Oczywiście był wyjazd do Zakopanego, którego głównym punktem był spacer po Krupówkach i wjazd na skocznię narciarską. Podczas pobytu zwiedziliśmy piękne kościoły w Ludźmierzu, na Bachledówce i na Krzeptówkach.
W miejscowości Ząb był piękny stok narciarski, na którym przez dwa dni jeździliśmy na nartach. Dla niektórych były to pierwsze ślizgi na nartach pod okiem instruktora. Nie zabrakło wspólnych spacerów, zabawy na śniegu i jazdy na jabłuszkach. Często po kolacji odbywały się dyskoteki, w których wszyscy chętnie uczestniczyli. W czasie wolnym graliśmy w karty, oglądaliśmy telewizję albo korzystaliśmy z komputera. Wszyscy wróciliśmy z ferii bardzo zadowoleni i szczęśliwi, z wieloma miłymi wspomnieniami.